چطور و چه موقع باید از لینک‌های فالو و نوفالو استفاده کنیم؟
نوشته شده توسط : مهمان نواز


در هر سایتی که در فضای آنلاین وجود دارااست ساخت بک لینک رایگان نگاه نمائید، در قسمت‌های متفاوت پیوندی برای کلیک کردن وجود داراست تا شما‌را به جایی منتهی نماید؛ این لینک و پیوند به صورت‌های گوناگونی مثل متن، تصویر و بقیه ساختارهایی که امکان گزینش لینک و پیوند دارا‌هستند را در دسترس میباشد.

ما به خیال سیاست‌های گوگل بدون چاره هستیم تا از این پیوند‌ها برای مرتبه بندی سایتهای خویش در حاصل کاوش، استعمال کنیم؛ علاوه بر اینها به خواسته ارجاع دادن یوزرها به منبع و به کار گیری از منابع دیگر نیز از این قابلیت و امکان به کار گیری میکنیم. ولی این تنها تا حدی صحت دارد؛ در حالتی‌که حقیقتاً می خواهید سئو نیکی داشته باشید و از حالت پیوند‌ها به شکلی که گزینه تایید گوگل میباشد به کار گیری نمایید می بایست، دو گزینه را فهم و شعور نمایید:

نخستین اینکه از پیوندهای nofollow به کار گیری فرمائید.
دوم اینکه از پیوندهای فالو(follow) یا این که به عبارتی dofollow به صدق به کارگیری فرمایید.
تخصص بهینه سازی، تخصصی بسیار پهناور میباشد که در صورتیکه بتوانید کل استراتژی‌های آن را به نحو احسنت اجرا فرمایید، کارکشته خواهید بود تا به سکو‌های بالا دست یابید. ما در نوشته‌علمی‌ی \" استراتژی 9 مرحله ای بهینه سازی 2019 \" به پراهمیت‌ترین استراتژی‌های بهینه سازی پرداخته‌ایم.



لینک و پیوند فالو و نوفالو چه چیزی است؟ چه تفاوتی دارا هستند؟
برای کسانی که اهمیت ندارد که به طور فالو باشند یااینکه به طور نوفالو مصرف شده باشد. آن‌ها در هر شکل روی پیوندی که گزینش کرده‌اید کلیک کرده و وارد شیت مقصد خواهند شد. ولی برای موتورهای کاوش و گوگل این مسئله خیلی اهمیت دارااست. در واقع شما با معین کردن این لینک و پیوند برای گوگل معین می‌کنید که لینک انتخابی می بایست به صورت استعمال شود که اعتباری از وب سایت شمارا به برگه مقصد بدهد، یااینکه این واقعه نیفتد.

پیوند‌های فالو و نوفالو از برچسب های html می‌باشند که به طور rel=”nofollow” یا این که rel=”follow” از آن‌ها به کار گیری می شود.

این که به طور فالو تعیین گردیده باشد برای گوگل به‌این مفهوم میباشد که قادر است بخشی از اعتبار شیت وبسایت شما‌را بدین لینک و پیوند تخصیص دهد. دراین‌صورت وب سایت مقصد با اخذ لینک و پیوند فالو به تعداد بیشتر به گذر زمان مرتبه بهتری را در حاصل کاوش کسب می‌نماید.

ولی در‌حالتی که که به طور نوفالو گزینش گردیده باشد، برای گوگل بدین مضمون‌ میباشد که اعتباری از وبسایت شما به کاغذ مقصد منتقل نشده و فقطً گوگل پیوند مقصد را تحلیل خواهد کرد. در‌این حالت این پیوند بها خیلی متعددی روی مرتبه بندی نداشته و در واقع گفته می شود که به هیچ عنوان اعتباری را پیوند مقصد نمی‌دهد.

از یک لینک و پیوند نوفالو شبیه مثال پایین در صفحه های اینترنت به کارگیری میگردد.

Elegant Themes Blog

مهم ترین الگوریتم گوگل برای سکو بندی بوسیله لینک و پیوند ها از دو ضابطه پایین پیروی می نماید.

تعداد پیوند‌هایی که از یک وبسایت به تارنما دیگری داده می ‌گردد.
کیفیت و بها سایتی که‌این لینک و پیوند را داده میباشد.
خب، حال اذن دهید به چک گونه های لینک و پیوند‌ها پرداخته و ببینیم که چطور، چه موقع و چه گونه می بایست از این نوع لینک و پیوند‌ها به کارگیری فرمایید.





:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: